Polityka zwrotów i reklamacji.

Polityka zwrotów i reklamacji w sklepie internetowym "Pychopak":

  1. Klient może zwrócić zamówione produkty w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

  2. Aby dokonać zwrotu, należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej lub przez e-mail na adres info@pychopak.pl. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz powód zwrotu.

  3. Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym oraz w oryginalnym opakowaniu.

  4. Koszt zwrotu ponosi klient.

  5. Po otrzymaniu zwróconych produktów, zwracamy kwotę za zakupione produkty na konto bankowe klienta w ciągu 14 dni roboczych.

  6. W przypadku reklamacji, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej lub przez e-mail na adres info@pychopak.pl. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia, opis wady oraz zdjęcia reklamowanego produktu.

  7. Reklamacje dotyczące produktów zepsutych w transporcie należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

  8. W przypadku uznania reklamacji, zobowiązujemy się do naprawy lub wymiany produktu na nowy, a w przypadku braku możliwości takiej naprawy lub wymiany, do zwrotu kosztów zakupu.

  9. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. W przypadku reklamacji produktów, koszty zwrotu produktu pokrywa sprzedawca.

  10. Polityka zwrotów i reklamacji nie wpływa na prawa konsumenta wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

Najczęstsze pytania

  1. Kto dostarczy mi pakiet? Pakiety dostarczamy kurierem pod wskazany w zamówieniu adres.

2.Jakie alergeny znajdują się w posiłkach?

Lista alergenów znajduje się przy każdym pakiecie w zakładce "Pakiety".

3.Czy mogę zapisać się na subskrypcję, tak aby nie zamawiać pakietów co tydzień? Pracujemy nad tym :)

4.Czy mogę dofinansować pakiety moim kierowcom?

Tak, jak najbardziej. Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły.

5.Czy potrzebuję dużej lodówki w ciężarówce/samochodzie?

Nie, 90% produktów nie wymaga lodówki do momentu otwarcia ich.

6.Na jaki numer konta wpłacić pieniądze, gdy zamawiam towar telefonicznie lub mailowo? Wszystkie informacje dostaniesz od nas SMS-em lub na e-mailu. Numer konta do wpłaty to 79 1090 1346 0000 0001 5170 4357.

W tytule podaj proszę numer zamówienia podany w SMS-ie lub e-mailu.

7.Kiedy najpóźniej muszę zamówić pakiet przed wyruszeniem w trasę? Potrzebujemy około 3-4 dni, aby dostarczyć go do Ciebie.