FAQs

Najczęstsze pytania

  1. Kto dostarczy mi pakiet? Pakiety dostarczamy kurierem pod wskazany w zamówieniu adres.

2.Jakie alergeny znajdują się w posiłkach?

Lista alergenów znajduje się przy każdym pakiecie w zakładce "Pakiety".

3.Czy mogę zapisać się na subskrypcję, tak aby nie zamawiać pakietów co tydzień? Pracujemy nad tym :)

4.Czy mogę dofinansować pakiety moim kierowcom?

Tak, jak najbardziej. Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły.

5.Czy potrzebuję dużej lodówki w ciężarówce/samochodzie?

Nie, 90% produktów nie wymaga lodówki do momentu otwarcia ich.

6.Na jaki numer konta wpłacić pieniądze, gdy zamawiam towar telefonicznie lub mailowo? Wszystkie informacje dostaniesz od nas SMS-em lub na e-mailu. Numer konta do wpłaty to 79 1090 1346 0000 0001 5170 4357.

W tytule podaj proszę numer zamówienia podany w SMS-ie lub e-mailu.

7.Kiedy najpóźniej muszę zamówić pakiet przed wyruszeniem w trasę? Potrzebujemy około 3-4 dni, aby dostarczyć go do Ciebie.